maddebjuder

Alla inlägg under februari 2012

Av Madde Köldal - 29 februari 2012 22:46

Hejj, bjuder på en bild då..

    

Det var jag det..men aa.

Men ska snart stänga av datorn.

Men imorn ska jag träffa Helly !

Men aja, puss !

Av Madde Köldal - 29 februari 2012 18:30

Tjjjaaaaa !

Dagen blev inte som jag trott..menmen sånt händer.

Kom hem vid typ halv 4, varit hos pappa. Fixat min mobil, den är kass..

Men sen har jag suttit vid datorn och lyssnat på musik typ. Kuuuul liv.

Men bloggar väl senare, ikväll typ ;D

Men, puss o hej !

Av Madde Köldal - 28 februari 2012 22:41

Hahahahah, ska skriva om Beckii nu oxå....Orkar inte ta bild från facebook ;/

Rebecka Östman !

Världens bästa, hon finns för mig och jag för henne. Alla tider på dygnet, hon är allt jag behöver, mitt liv.

Hon är min bardomsvän, hon har allt ni vill ha. Hon är säkert alla killars dröm.

Jag kan skriva en bok om alla minnen, men hon och jag har många minnen framför oss.

Men hon är söt, fin, gullig, snäll, rolig, härlig, konstig och helt underbar.

Du är det bästa som hänt mig, jag älskar dig ! ♥


Av Madde Köldal - 28 februari 2012 22:03

Hahha, aa. Gjorde en facebook status... '' gilla så skriver jag om dig på mig blogg ''

Bara att sätta igång..skriver vad dom heter på facebook


Nini Jiang - Jätte fin, snäll och saknar !

Klaudia Mazur - Söt, snäll och rolig !

Micaela Christiansson - Söt, fin, underbar, snäll och saknar redan !

Linnea Huang - Jätte söt, snäll och känner typ inte bra.

Johanna Olcina - Snygg och snäll !

Pay Bieber -  Känner typ inte men söt.

Erika Falk - Jätte söt, snäll, underbar, fin, rolig och saknar !

Linda Älsklingen Kuung - Jätte snäll.

Felicia Stiernberg Nordlund - Finfin tjej, härlig, rolig, söt  och snäll !

Malin Boström - Min bästavän innan vi bråka halvt typ, men söt och snäll !

Sofia Peyfust Kupari - Saknar redan, söt, fin, snäll, rolig och underbar.

Alice Bago Kasunic - Söt och snäll !

Sara Johnsson - Söt och verkar snäll !

Issa Knasigaste Djematene - Söt tjej !

Madeleine Finaste Grönberg - Saknar, söt och snäll.

Cajsa Sellén - Jätte söt, snygg, snäll och verkar rolig. Känner typ inte bra.

Adam Carlsson - Jääävligt snygg och snäll.

Ella Clara Stridsman - Jätte söt, snäll och rolig !

Erik Lindfors - Grymt söt, snäll och säkert rolig.

Mohammed Hardstyler Janabi - Söt och snäll.

Denise Ingwaldson - Snygg och verkar jätte snäll.

Filip Wulff - Himla söt, snäll och verkar rolig när man pratar med.

Teo Rosengren - Härlig, snäll, söt, snygg, rolig och underbar  !

Nathalie Kung - Helt underbar, söt, snäll, rolig, snygg och perfekt.

Av Madde Köldal - 28 februari 2012 13:24

      

På bilden är en jätte fin tjej !

Har inte kännt henne länge, men hon är helt undebar ! 

Hon är helt fantastisk, söt, fin, snäll, underbar och aa.    

INTE SINGEL.

Hennes blogg heter http://miicaelachristiansson.blogg.se

SÅÅÅ HIMLA SÖÖÖÖÖÖT !

Men du betyder mycket för mig, älskar dig ! ♥

Av Madde Köldal - 28 februari 2012 13:15

Hej !

Bloggar aldrig typ..men aa. Typ första gången på året...HAHAHAH

Men aa, ska försöka..

Men iaf igår var jag på bio med Beckii och Lennu !   

Idag så ska jag vara med Helly och Stina, får se om jag orkar vara med någon mer.

Ska försöka blogga sen !

Puuuuuss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards