maddebjuder

Alla inlägg under april 2012

Av Madde Köldal - 30 april 2012 23:08

Hahha, heeeej

Är hemma från den dära skitbrasan nu..

Så ja, träffade bara 3 jag kände? :O

Just nu snackar jag lite me Adam, fett kul ju :D

Jag är skit tröööööött vafaaan. Åhhhhh

Men imorn ska jag ju vara med Helly! :D

Wehoooooo, längtar!

Ska snart gå och borsta tänderna och lägga mig i sängen och bara smsa typ..

Men bloggar imorn.

Puss


Av Madde Köldal - 30 april 2012 15:01

Tjafan!

Kom typ nyss hem, hahahhaha

Min mobil e fan random! HAHAHAH, asso min htc!

Annan mobil.....åhhhhhh

Men jaja, men just nu snackar jag med erika.

Vi har inte pratat på ett tag och så. Men ja, vi får ju prata nu!

HAHAHAHA, VI SNACKAR OM KILLAAAAR :$$$$

HAHAHAHHAH, DET ÄR  GRYYYYYMT FAAAAN

Jag dööööööör!

Men nu ska jag på toa, bloggar mer senare.

Puss


Av Madde Köldal - 30 april 2012 11:11

Tja!

Eh, jag pallade inte blogga igår..

Kom hem vid tio över 9 igår så..

Men det hände en sak, tänker inte ta upp det här..

Men igår var jag med Marta, Veronika, Julia, Belal, Stina, Joel, Mousa, Kristian och Max ett tag..

Var rätt så kul ett tag iaf, inte sen. Wehoooo, jag fick damp sen.

Men ja, till idag!

Har ätit frukost, bytt om och tagit datan..så ja.

Vet inte riktigt när jag ska till valborg skiten.

Men innan det ska jag väl bara vara hemma?

Hahha, men ja...

Men ska kolla facebook och fortsätta lyssna på musik dåra.

Bloggar senare tror ja.

Puss

Av Madde Köldal - 29 april 2012 14:30

Tjafan!

Hemma igen dåra, hahha.

Var ju på loppisen, stannade och åt på burger king och sen gick vi och handla. Så åkte vi hem.

Men ja, det var ju rätt kul!

Hahha, snackade bara med niklas, nico, cristina och bella! Hahahhahah

Men det var väl lite weird, hahha..

Men har inga planer för idag!

Imorn är det ju valborg..håller ju det i bandhagen, så aa, men vet inte om jag ska vara där eller om jag ska vara hemma..

Om jag är hemma så blir jag ju hemma själv typ?

Inte så kul och vara själv i flera timmar...

Hahha, men ja..

Aja, jag bloggar väl mer senare.

Ska kolla om jag kan träffa någon kanske?

Aja.....hahahaa

Puss

Av Madde Köldal - 28 april 2012 21:29

Tjaaa!

Ska duscha nu ikväll eller imorn..tror ja gör det imorn innan jag går någonstans.

Hahahahaha, va kuuuuuul. JAG, MORMOR OCH LOVA SKULLE SÄGA 1 2 3 4 FÖR JULIA SKA VÄLJA FILM OCH DU SA JAG 3, DÅ SA MORMOR 4 DÅ SA LOVA 2. HAHAHHAA, SERIÖÖÖÖÖÖST. SEN GJORDE HON OM, MELLAN 1 2 3 DÅ TOG JAG 3 DÅ TOG MORMOR 2 OCH LOVA 1. HAHAHHAHAHAHA, JAG DÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHHAHA.

VA KUUUUUUL.

Hahahahahha, men ajaaa..ska kolla på film.

Puss


Av Madde Köldal - 28 april 2012 12:20

Hahha, ska åka o handla med Lova, Julia & mormor!

Hahhahahahahah, följer med bara för att få godis eller chips eller något :D

Hihhiihihhi, mobbad jag veeet. Men så är det!

Aja, vi ska iaf till cooooop ;)

Hahahha, men ja. Ska kolla facebook sen logga ut och sätta på mig strumpoooor!

Aja, bloggar senare.

Puss

Av Madde Köldal - 28 april 2012 10:09

Hahhahah, svengelska! :D

Men ja förfaaaan, älska min frukooooost som jag åt!

Idag ska jag väl inte göra något alls..

Men imorn ska jag ha loppis med klassen -.-

Är däe mellan 11-13 kuuuul, inte alls. Fast får vara med bästavänneeeen, som man inte märker på oss.....

Hhahaah, låter helskumt menmen. Ska svinga dit felle oxååååå.

Annars vet jag inte vad jag gör imorn!

Aja, bloggar senare.

Puss

Av Madde Köldal - 27 april 2012 22:17

Ska sova snart, ska smått börja göra mig iårdning.

Är skit trött och dagen har varit ganska jobbigt.

Men imorn blire sovmorgoooooon :D Sen vet jag inte vad jag ska göra, hah.

Men ja...jag bloggar väl imorn dåra. Hahaha

Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards