maddebjuder

Alla inlägg under mars 2012

-

Av Madde Köldal - 31 mars 2012 22:45

Tjaaaaaaa

Eh, jaa..planerna blev ändrade typ. Frågade inte om jag fick hyra film..

Men ska sova i syrrans sköööna säng i natt igen :D

Thaahahhahaah, älskar deeeeen verkligen..så grymt skööööööööööön asså !

Men ska strax ta bort mina rena kläder från syrrans säng och sen gå och hämta chips..och sen gå in på mitt rum och kolla på en film, ahhahahahah.

Sen går jag in på rummet, syrrans alltså..och ta med datorn så bloggar jag innan jag somnar och imorn när jag vaknar.

Så japp, vi hörs senare.

Puss

Av Madde Köldal - 31 mars 2012 17:52

Tja.

Dagen har inte varit så bra..varit hemma hela dagen, inga planer att träffa någon senare eller imorn heller.

Men idag ska jag väl ligga här i min säng med dator, mobil, teve, film, godis och sånt..

Ska väl se hur lyckad den här kvällen blir då..

Asså jag har ingen aning om vad jag ska skriva på bloggen, ska försöka göra kvällens/dagens sötnos idag..

Eller asså någon gång ibland liksom..men ni får väl säga vad jag ska blogga om ifall ni har lust, skulle bli glad då.

Men jaaa, ska sätta på lite musik nu, kolla facebook och kolla med mamma om jag kan få hyra en film idag..

Men japp, vi hörs senare !

Puss


Av Madde Köldal - 31 mars 2012 10:48

Rubriken säger allt.

Hatar att vara sårad men hällre det än att vara lycklig när någon ljuger..

Seriöst, jag har kanske också ljugit men för familjen..det är också jävligt dumt och jag ångrar det.

Men jag ljuger aldrig för någon kompis.

Det skulle få mig att känna mig riktigt jävla dum om jag ljög för min kompis, men det är lika dumt att ljuga för familjen..

Alla har rätt att få veta sanningen, även om man är vänner, familj eller ovänner.


Ville bara skriva det här, så jag bloggar mer senare idag.

Puss

Av Madde Köldal - 31 mars 2012 10:19

Shuuuuueee

Ja, blir ju väckt varje morgon..men har precis gått upp ur sängen och så.

Men nu ska jag väl bara sitta här i soffan lite med datorn och se på teve...nickelodeon :D

Hahah, kanalen var på och då kan man väl lika gärna kolla på det.

Bloggar om ett tag..

Puss

Av Madde Köldal - 30 mars 2012 23:35

Hejsan :D

Hahha, men jaa..jag är trött och har haft en jobbig dag så jag ska ta och gå och lägga mig och sova :D

Men ja...vet inte om jag vill sova på mitt rum...så ska kolla om Lova sover på sitt rum och om hennes säng är bäddad.

Sover nog där inatt då. Hahahahahahahahahahhahhahahah, fluuummmmmm :')

Men ni får en blid på mig..från iår men inte från idag :$

 

Det var jag det, hahha men japp..är jävlaaaans trött :$

Godnatt, bloggar imorn igen, puss

Av Madde Köldal - 30 mars 2012 20:29

Tjaaaa

Ja, som jag sa förut..kom hem förut.

Varit hemma ist, så träffade aldrig stina idag..

Varit på dåligt humör, mått dåligt och gråtit..kul.

Men ja, så just nu sitter jag och kollar på Gossip Girl och har datorn framför mig dåra.

Jag bloggar typ innan jag stänger av datorn..

Puss

Av Madde Köldal - 30 mars 2012 15:53

Heejjj

Snart klar med rummet så då blir det att träffa en kompis :D

Hahha, ja..men snart kommer mamma och Lova hem.

Dom parkerar typ bilen nu..

Så aa, bloggar senare typ ikväll.

Puss

:D

Av Madde Köldal - 30 mars 2012 14:12

Tja !

Sitter här just nuuu, gick från skolan vid typ kvart i elva. Skulle iväg, men jag tänker inte säga vart.

Men jaaaa, kom hem vid kanske tjugo över tolv. Så då satte jag min mobil på laddning och tog en dusch.

Ganska snart ska jag ta och plocka ihop lite saker på rummet och sen ta ut mina lakan ur sängen..intressant.

Jag ska försöka blogga efter jag gjort dom sakerna.

Idag ska jag nog inte göra så mycket, träffar nog en kompis..

Men nu ska jag ta och avsluta det här inlägget, logga ut från facebook och ta mig in på rummet och sätta på musik :D

Skills, nej menmen..bloggar senare idag.

Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards